Regulamin dostawy kwiatów na terenie miasta Lublina.
Podmiotem odpowiedzialnym za dostawę przesyłek kwiatowych w ramach serwisu kwiatylublin.com.pl jest firma AGNIESZKA PRZYBYŚ KWIACIARNIA ROSA z siedzibą w Lublinie, ul. Gorczańska 1, NIP 7132151573.
Dostarczamy kompozycje florystyczne przedstawione w ofercie serwisu kwiatylublin.com.pl na terenie miasta Lublina. Zamówienia składane za pośrednictwem serwisu kwiatylublin.com.pl uznane są za wiążące od momentu potwierdzenia płatności w serwisie prezlewy24.pl.
Jeżeli nie zastaniemy Odbiorcy pod podanym adresem, w czasie przez Nadawcę wyznaczonym, zostawimy informację z danymi kwiaciarni adresowymi kwiaciarni wraz z prośbą o kontakt telefoniczny.
Jeżeli w ciągu jednego dnia roboczego Odbiorca nie skontaktuje się z kwiaciarnią przesyłka zostanie wstrzymana. Prosimy o podawanie numeru telefonu Odbiorcy, przed dostarczeniem przesyłki skontaktujemy się z Odbiorcą w celu potwierdzenia dostawy.
Jeśli nie będziemy w stanie zrealizować zamówienia, zwrócimy Nadawcy pełną wartość zamówienia.
W przypadku podania błędnego adresu Odbiorcy nie ponosimy odpowiedzialności za opóźnienia lub brak dostawy przesyłki.
Zastrzegamy sobie prawo do opóźnienia w dostawie przesyłki (do 30 minut) w sytuacjach niezależnych od kwiaciarni.
W naszym serwisie dostępne są maksymalnie trzy warianty przesyłek kwiatowych:
Czas realizacji zamówień
Jeżeli chcą Państwo aby przesyłka kwiatowa została dostarczona w dniu składania zamówienia, musi ono zostać złożone do godziny 12:00, natomiast w przypadku późniejszego terminu dostawy zamównie może zostać złożone do godziny 16.00.
Zamówienia w sobotę przyjmowane są do godziny 14:00.
Zamówienia realizowane są od godziny 9:00 do 20:00 w dni powszednie i od 10:00 do 17:00 w soboty i niedziele.
Serwis kwiatylublin.com.pl nie realizuje zamówień w święta państwowe.
Formy płatności
Przelew za pośrednictwem serwisu Przelewy24.pl
Gotówka w siedzibie kwiaciarni przy ul. Gorczańskiej 1 w Lublinie.
Zastępowanie kompozycji kwiatowych
Zawsze kiedy jest to możliwe doręczamy przesyłki kwiatowe identyczne ze zdjęciami produktowymi. Jednakże w pewnych okolicznościach zastąpienie jednego produktu innym może być niezbędne by zachować kompozycje całego bukietu oraz dostarczyć go w wyznaczonym terminie. Zawsze staramy się, aby zmiany były jak najmniejsze.
W wyjątkowych okolicznościach, kiedy po złożeniu zamówienia kwiaciarnia nie posiada tych kwiatów i zmiana kwiatów niezbędna jest do wykonania zlecenia, kontaktujemy się z Nadawcą przesyłki w celu uzgodnienia korekty zamówienia.
Reklamacje
Przyjęcie dostarczonej przesyłki oznacza jej akceptację. W przypadku kiedy przesyłka nie spełnia oczekiwań Nadawcy/Odbiorcy reklamacja musi zostać zgłoszona w ciągu 24 godzin od chwili dostawy. Każda reklamacja zostanie wnikliwie rozpatrzona.